Bu sayfa : 3741883 kez ziyaret edilmiştir.
Bu sayfa : 3009427 kez ziyaret edilmiştir.
Bu sayfa : 3756110 kez ziyaret edilmiştir.

Bu Ders 21990 Kez Görüntülendi.

Bu haber : kez izlenmiştir

Yorumlar


cagatay | 07 Ağustos 2014 20:06

Hocam ilk videonun 5.sorusunda K cismine 10 dediğimiz zaman yay azalır o zaman 3 de doğru olmaz mı ?

yasin | 27 Ocak 2014 13:35

Hocam beklenen yanlışa düşürmek için çuvallamışsınız:D

cüneyt | 11 Ocak 2014 20:14

özkütle cisimler için ayırtedici özelliktir.yani her cismin özkütlesi farklıdır. eşit özkütleli iki cisim varsa bunlar aynı cisim değilmidir ? aynı cisim aynı maddeden yapılmıştır niye öyle değil hocam ??

cüneyt | 11 Ocak 2014 20:05

olabilir arkadaşlar insanlık hali bi soruda yanlış yapmış olablr :)

Atakan | 07 Ocak 2014 20:09

BENCE hocanın çözümü doğru gibi , 5.soruda yay daha fazla aşağıya inemez ipten dolyaı yani daha az gerilemez yani daha fazla sıkışamaz ama yoğunluğu 2 d den az bir sıvı karıştırlısa cisim yine batmak ister ama etki eden kaldırma kuvveti vb.ds.g formulünden dolyı artar ama yine de ağırlık büyük old. için etkilemez . Yani 1 ve 3

mahmut | 03 Aralık 2013 14:23

beklenmeyen yanlışa düşmüşsünüz hocam :DDD

hulusi | 03 Aralık 2013 14:19

hocam yay sorusunda beklenen yanlışı yanlış olarak düşünerek beklenen yanlışa düşmüşsünüz :))).ne adamsınız yahu

havva | 15 Kasım 2013 22:28

siz 1.5 d alın o zaman eklenen sıvının öz kütlesini değişmez şıkkı için yine aynı mantık çıkıyor yani demem o ki cismin yogunlugundan az başka bir sıvı eklesek farzı misal cisim yine aşağı doğru gitmek isteyeceginden ötürü gerilme kuvveti değişmez arkadaşlar :) hoca her halükarda yanlış alsa bile yogunlugu dogru çözüyor yani :D

Hazal | 18 Ekim 2013 19:06

Bende İsmail\'e katılıyorum. Orada bir yanlışlık var

esra | 16 Ekim 2013 22:04

hocam ben de ismail ırmak arkadaşımıza katılıyorum. O soruda bi yanlışlık var zaten cismin yoğunluğu 2d bu konuya açıklık getirirseniz sevinirim...

ayşenur | 22 Mart 2013 22:58

hocam harıkasınızz

ismail ırmak | 10 Şubat 2013 21:41

hocam 5. soru (içinde yay olan). siz orda diyorsunuz ki mesela K cismin 3D yogunlugunda olursa yayı çok sıkıştıracak ve yeni eklenen sıvının yogunlugu pek etki etmiyecek ve gerilme olmayabilir... ama soruda siz K cisminin yogunlugunu 2D vermişsiniz. zaten eger K nın yogunlugu hakkında nir şey demeseydiniz belki dediginiz gibi bizde yogunlugu kendi kafamıza gore çok yüksek alıp oyle düşünebilirdik. ama eklenen sıvı D den büyük oldugu için her halukarda o cisme bir şekilde küçükte olsa etki edip yayın birazcık gerilmesine neden olabilir diye düşünüyorum..

şükran | 05 Ekim 2012 19:59

tek kelime ile süper


gerekli

gerekli - yayımlanmayacak




Bu sayfa : 3752813 kez ziyaret edilmiştir.

Bu sayfa : 3699972 kez ziyaret edilmiştir.